top of page
  • Writer's pictureגוני קריס

אישה במחלקת גברים

לפני כמה שבועות, הלכתי עם חבר לקניון איילון לרכוש לו בגדי התעמלות.

בזמן שהמתנתי שיתפנה תא מדידה והוא יוכל להכנס (זה לקח נצח) הסתובבתי במחלקת הגברים של H&M להנאתי.

ראיתי חולצה שחורה, מכופתרת, עם פרינט מגניב של עגור אוריגמי לבן ולא יכולתי לעמוד בפניה, בהבנה שאין סיכוי שאני משאירה אותה מאחור - קניתי אותה לעצמי.

עם חג הפסח שהתקרב החלטתי להוציא אותה מאלף פיסות הפלסטיק הנייר והסיכות שעטפו אותה במתפרה, מדדתי אותה על עצמי וסימנתי נקודות חיתוך ותפר והתחלתי לעבוד;

תחילה מדדתי את החולצה וסימנתי עד כמה ניתן לקצר את השרוולים וכמה אני רוצה להוריד מהמותניים כדי לקבל צורה נשית יותר.

גזרתי את שני השרוולים באורך המתאים, לפי הסימון, ואני ממליצה אף להוסיף ס"מ או שניים למקרה ויש טעות במדידה כי אחרת פתח השרוול יהיה לוחץ על היד כאשר סגור עם כפתור ולא נוכל לתקן.

פרמתי את שני פתחי השרוול בזהירות ובעדינות כי אני רוצה להשתמש בהם שנית.

לאחר מכן חיברתי עם סיכות את פתחי השרוול למיקומם החדש בשרוול המקוצר ותפרתי.

את הסרטים שיצאו מתוך השרוול שנועדו לקיפול של השרוול פרמתי גם, ותפרתי אותם בתפרי הצד של החולצה בגובה המותניים כל אחד בצד אחד והוספתי את הכפתורים לפי מיקום ההצרה שהתאימה לי.

הסרטים עוזרים לכווץ את עודף הבד ולהשלים את המהפך מחולצה גברית לסילואטה נשית.

מדדתי שוב את החולצה ובדקתי שהכל תואם ובמקום.

והנה לכם התוצאה, חולצה גברית לאחר תיקונים והתאמה לגוף נשי, פריט שרק לי יש, מותאם אלי, נוח, ומיוחד:)

תודה,

//גוני קריס.

6 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page