top of page
  • Writer's pictureגוני קריס

שלושים ואחת שמלות

אביב הגיע, פסח בא, ואיתם הגנים המרוקאים שלי שגירדו אותי מבפנים ולא נתנו לי מנוח עד אשר אעשה סדר בארון הבגדים.

אז יצאתי למשימה שהתחילה ככה;

הוצאתי את כ-ל (ה-כ-ל) הבגדים מהארון ובהתחלה ספרתי כמה פריטים יש מכל דבר.

אני חושבת שההבנה שיש לי 31 שמלות, 20 טי שירטס ו-8 ג'ינסים הכניסה אותי למבוכה כלפי עצמי.

אז איך יכול להיות שאין לי מה ללבוש כשיש לי כל כך הרבה בגדים?!

אז עשיתי עם עצמי הסכם כתוב, מהיום (24.4.2016) ועד לעוד שנה - אני לא קונה.

שנה בלי קניות. חוץ מהשמלה בצבע חרדל שהייתי חייבת לקנות היום. אז מתחילים ממחר.

זה עלול להישמע מפחיד למישהי שמתעסקת באופנה וטקסטיל אבל לקחתי את זה בתור מטרה מעניינת עם אופציות לחריגה:

ב365 הימים הבאים אני לא ארכוש בגדים, נעליים, אביזרי אופנה ותכשיטים לעצמי.

בימים הקרובים אסדר את הארון, אנפה פריטים בלויים/ישנים/שלא עולים/שמעולם לא לבשתי.

בימים שלאחר מכן אתקן בגדים אהובים, אשנה בגדים שאני לא מסוגלת לתת מכל מיני סיבות ואשתף אתכם במתרחש בארון שלי.

בתור התחלה, ספרתי את תכולת הארון שלי, אולי כדי לנסות להבין את עומק הבעיה, אולי בשביל צורך אובססיבי כפייתי שיוצא ממני לעיתים לא כל כך רחוקות ואולי כי סתם היה לי כיף לצלם את הכל.

אז מה הטוטאל?

20 חולצות טי, 10 מכופתרות, 4 סטרפלס, 12 גופיות ספגטי, 14 חולצות ארוכות, 10 חולצות ערב, 2 ווסטים, 4 חולצות קרושה, 3 סוודרים עם שרוול קצר, 2 חולצות ג'ינס קצרות, 2 חולצות פייטים, 2 בגדי גוף, 22 סוודרים, 6 עליוניות, 10 סוודרים פתוחים, 5 סווטשירטס, 17 חולצות סבא, 6 ז'קטים, 3 מעילים.

1 מכנס פליז, 2 טרנינג, 2 בוקסרים, 7 מכנסיים, 8 ג'ינסים, 2 טייטס, 15 חצאיות, 30 שמלות ועוד אחת מהיום, 5 ג'ינסים קצרים, 1 מכנסיים קצרים.

2.5 בגדי ים, מחטב אחד, 1 כובע לקיץ, 2 כובע צמר, 1 כובע צרפתי, 10 חגורות, 16 צעיפים (לא כולל אוסף צעיפי משי), 2 כפפות, 2 חותלות, 2 מחממי אוזניים, 1 מחמם צוואר, 2 מטריות.

29 תחתונים, 11 חזיות, ועוד אחת סטרפלס ואחת לספורט, 2 גרביים פלאפיות, 6 גרביונים, 5 קרסוליות, 4 גרבי ברך, 6 גרביים קצרות, 3 גרבי ספורט.

6 נעליים סגורות, 2 מגפיים + אחד לגשם, 8 נעלי עקב, 1 כפכפים, 2 סנדלים, 2 נעלי בית, 9 בלרינה ונעלי ספורט ורודות ויחידות.

תכשיטים. נגמר לי הכוח אבל יש מלא.

אה, כן, ואחד חתול שלא יכל לשלוט בעצמו, ועוד חתול אחד שהתחבא בארון.

תודה,

//גוני קריס

2 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page